Wednesday, June 30, 2021

BBM3410 - 2021 - MINGGU 13 - MISTERI KOPI

 Hai semua, minggu ini saya ada join sembang tamu bersama Dr Siti Nur  Aliaa Roslan  berkenaan misteri kopi.Kisah kopi saya bermula sejak dari bangku sekolah lagi.Saya suka kopi disebabakan aroma bau yang harum.Namun demikian,kopi menjadi ketagihan bagi saya.Tapi ada kalanya saya dapat kawal dan ada kalanya tidak.Dari sembang tamu ni, saya telah mendapat pelbagai maklumat berguna berkenaan kopi.Saya juga ada memberi pandangan saya.Jom saksikan bersamaa😅😀




https://youtu.be/d-q-toRLmD4


Di bawah ini pula adalah screenshot komen saya serta pandangan saya :)








No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  1. BIODATA DIRI  2.  CERITA SOSIAL 1  3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA  4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK  5.  ASAS GRAFIK MUDAH  6.  ASAS GRAFIK ...